برگزاری کلاس کنترل و دانش افزایی مذبیان آازد و فرنگی

0 0
Read Time:2 Minute, 23 Second

اطلاعیه فوری
به :روسای محترم هیات های کشتی شهرستانهای…..
با سلام
احتراماً با توجه به برگزاری کلاس کنترل و دانش افزایی مربیان آزاد و فرنگی استان لرستان در اواخر تیرماه ۱۴۰۳ توسط فدراسیون کشتی (انستیتو بین المللی) جمهوری اسلامی ایران و باتوجه به اینکه تمامی مربیان دفترچه دار(اعم از افرادی که درکلاس های کنترل و دانش افزایی شرکت کرده یا مربیانی که به هر دلیلی شرکت نکرده اند )و جهت صدور کارت های مربیگری جدید که در سامانه جامع کشتی می بایست در کلاس های مذکور شرکت نمایند در غیر اینصورت دفترچه مربیگری آنها غیرفعال خواهد شد و از اعزام آنها به مسابقات استانی و کشوری جلوگیری بعمل خواهد آمد.
مدارک مورد نیاز
1.کپی شناسنامه برابر با اصل
2.. کپی کارت ملی برابر با اصل
3..کارت بیمه ورزشی
4..کارت ملی کشتی (گزینه مربی را علامت بزنند در سامانه جامع کشتی)
5.یک قطعه عکس پرسنلی
6. کپی حکم قهرمانی (مقام اول تا سوم کشور…احکام قهرمانی دانش آموزان.. دانشجویان..نیروهای مسلح..نیز مورد قبول می باشد) برابر با اصل و ضمنا اصل حکم نیز توسط هیات و کمیته آموزش استان تایید گردد.
7.تاییدیه تحصیلی مدرک تحصیلی دیپلم و مدارک بالاتر از دیپلم کپی آنها برابر با اصل گردد.
8.مبلغ یک میلیون و پانصد هزار تومان به حساب هیئت کشتی استان لرستان
شماره کارت بانک ملی متصل به هیات 6037997599823250
شماره حساب هیات بانک ملی
۰۱۱۰۶۱۱۷۲۴۰۰۹
شماره شبای هیات استان
Ir780170000000110611724009
۹.معرفی نامه کتبی هیات کشتی شهرستان
تبصره الف :همکاران مدارک فوق را(به جز فیش واریزی شرکت در کلاس) علاوه بر اینکه بایستی در سامانه جامع کشتی بارگذاری نمایند ،حتما در دفاتر اسناد رسمی مهر برابر با اصل نمایند و بر روی سی دی اسکن نموده و همچنین در روز ثبت نام برگه های مدارک برابر با اصل شده را به همراه اصل مدارک همراه خود داشته باشند .آخرین مهلت تحویل مدارک به کمیته آموزش تاریخ ۲۵ تیر ماه می باشد.
تبصره ب: کلاس کنترل و ارتقا مربیان آزاد و فرنگی آخرین کلاس بروز رسانی دفترچه های مربیگری می باشد در صورت عدم شرکت از اعزام مربیان با تیم های شهرستانی و استانی جلوگیری بعمل خواهد آمد و نیز حق مربیگری در شهرستانها را چه بخش خصوصی و دولتی را نخواهند داشت .
تبصره ج : کلاس به مدت ۳ روز برگزار می باشد هزینه اسکان بعهده میزبان و تغذیه برعهده شرکت کنندگان است .
تبصره د: در صورت داشتن هرگونه سوال و همچنین تحویل مدارک با آقای سجاد آزادی مسئول کمیته آموزش استان ۰۹۱۶۹۶۹۹۲۳۸ و آقای حسین قمری پور دبیرکمیته آموزش استان ۱۹۱۶ ۰۹۱۶۷۴۹ هماهنگ بفرمایید.
تبصره و:مربیانی که در سال‌های ۱۴۰۱ و ۱۴۰۲ در کلاسهای کنترل و دانش افزایی شرکت کردند و موفق به دریافت کارت مربیگری شده اند نیازی به بارگذاری مجدد مدارک ندارند وبا ارائه فیش واریزی کلاس به حساب هیات استان و پرداخت سالیانه سامانه جامع کشتی و کارت مربیگری در کلاس الزامی است شرکت نمایند .

About Post Author

هئیت کشتی

Happy
Happy
0 %
Sad
Sad
0 %
Excited
Excited
100 %
Sleepy
Sleepy
0 %
Angry
Angry
0 %
Surprise
Surprise
0 %