نتایج مسابقات دانش آموزی در کرمان

1 0
Read Time:1 Minute, 24 Second

برترین‌های مسابقات ورزشی دانش آموزان در رشته کشتی آزاد ، فرنگی و پهلوانی معرفی شدند

یک طلا ، ۳ نقره و ۳ برنز حاصل کار کشتی‌گیران لرستانی بود

مسابقات قهرمانی کشتی فرنگی و آزاد دانش آموزان پسر گرامیداشت و یادواره شهدای مدرسه ثارالله شهرستان میانه و شهید شاخص مدافع امنیت کشور شهید روح الله عجمیان به میزبانی استان کرمان برگزار شد.

به گزارش روابط‌عمومی اداره کل آموزش استان لرستان، دانش آموزان در رشته کشتی آزاد با حضور ۳۸۰ ورزشکار در قالب ۲۶ تیم و در بخش کشتی فرنگی با حضور ۲۷۰ ورزشکار در قالب ۲۲ تیم از سراسر کشور به رقابت پرداختند.

حمیدرضا قربانی مسئول انجمن کشتی استان لرستان گفت: در کشتی فرنگی از تیم لرستان محمدمهدی رجایی در وزن ۴۱ کیلوگرم موفق به کسب مدال طلا شد و رضاجلیلی و محمدکرم‌پور به ترتیب در اوزان ۴۸ و ۶۲ کیلوگرم مدال برنز گرفتند تا تیم فرنگی لرستان در جایگاه هفتم قرار بگیرد.

وی افزود: در کشتی آزاد نیز تیم لرستان با ۳ مدال نقره امیرمحمد رحیم‌نیا ، هومن کلهر و امیرمحمد پیمانی در اوزان ۴۴ ، ۵۷ و۶۲ کیلوگرم و یک مدال برنز سام ملکی در وزن ۵۲ کیلوگرم به مقام ششم تیمی دست یافت.
ودر کشتی پهلوانی در وزن ۷۰ تا ۸۰ کیلو گرم راستین دولتشاه به مقام سوم دست یافت.

وی با تاکید بر اینکه اعزام این سه تیم به مسابقات آموزشگاه‌های کشور با همت معاونت تربیت‌بدنی و سلامت اداره کل آموزش و پرورش استان دکتر امین جمشیدی صورت گرفته از این معاونت محترم تقدیر و تشکر میکنم ،
لازم به ذکر است:اساتید گرامی،آقایان هادی محمدی،مصطفی رومیانی،مرتضی پاپی نیا ناصر حقی زاده،وحید کاظمی،فرزاد کوشکی،تیم را همراهی نمودند.

 

……………………………………………….

 

About Post Author

هئیت کشتی

Happy
Happy
0 %
Sad
Sad
0 %
Excited
Excited
100 %
Sleepy
Sleepy
0 %
Angry
Angry
0 %
Surprise
Surprise
0 %